Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 14-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupnja

Pravila poslovanja

Provjerite naše uvjete poslovanja kojima Vam nastojimo olakšati kupnju i povećati zadovoljstvo upotrebom proizvoda. Zato Vam omogućujemo testni (probni) period za proizvode koje možete vratiti ukoliko njima niste zadovoljni. Jamčimo Vam za pojedine proizvode i dug jamstveni period - do čak 15 godina, a pojednostavili smo i dostavu jer Vam proizvode dostavljamo u vaš dom.

Nudimo Vam i različite uvjete plaćanja: pouzećem ili kreditnim karticama.

1. Povrat proizvoda

Možete isprobati topshop proizvode!

Za Dormeo madrace Vam nudimo testni (probni) period od 30 dana od dana izvršene kupovine, ovisno o madracu. (za dodatni madrac Roll up testni period je 14 dana.)

Ukoliko niste zadovoljni naručenim proizvodom, imate ga pravo vratiti uz predočenje računa i jamstvenog lista unutar zakonom propisanog roka odnosno, kod proizvoda uz dani probni period, nakon isteka probnog perioda u roku od 14 odnosno 30 dana, a mi ćemo Vam vratiti novac.

Povrat novca u visini vrijednosti proizvoda izvršit ćemo u roku 30 dana od dana primitka proizvoda poštanskom uputnicom na Vašu kućnu adresu.

Postupak vraćanja madraca:

Ukoliko želite vratiti proizvod, to možete učiniti u roku 30 dana (15 dana za dodatne madrace Roll up,100 dana za Air madrace) od dana primitka proizvoda. Uvjeti pod kojima možete vratiti proizvode su navedeni u Informativnom obrascu i Obrascu za jednostrani raskid ugovora unutar dostavnog paketa, ali Vas molimo da prije povrata nazovete Odjel reklamacija na broj telefona 01/6442 - 302 kako bismo Vam objasnili postupak vraćanja proizvoda.

Za oštećenja i promjene na madracu koje nastanu nepravilnim korištenjem i nepostupanjem u skladu s uputama STUDIO MODERNA-TV PRODAJA d.o.o. ne priznaje jamstvo kao što Vam je navedeno u jamstvenom listu.

Povrat novca ili zamjena madraca neće biti moguća ako je do oštećenja došlo nepravilnom upotrebom madraca ili držanjem madraca u neprimjerenim uvjetima (npr. vlažni prostor ili neadekvatna podloga, odnosno podnice). Stoga Vas molimo da prije korištenja madraca dobro pročitate upute i uvjete iz jamstvenog lista!

Kupac ne može vratiti proizvod koji je napravljen po mjeri isključivo za njega po dimenzijama koje je sam tražio (npr. madrac nestandardnih dimenzija), osim u izuzetnim slučajevima uz plaćanje naknade za usluge dodatne obrade madraca po cijeni od 250 kuna odnosno usluge dodatne obrade nadmadraca po cijeni od 150 kuna.

Proizvodi pri povratu moraju biti potpuno neoštećeni i u nepromijenjenoj količini te dostavljeni na adresu STUDIO MODERNA-TV PRODAJA (odjel za reklamacije), Ivekovićeva 4, 10000 Zagreb. U slučaju povrata proizvoda kupac je dužan obratiti se prigovorom pismenim putem na adresu:
STUDIO MODERNA - TV PRODAJA d.o.o.
Zadarska 80, 10000 Zagreb

na e-mail adresu: reklamacije.hr@studio-moderna.com ili prigovor@studio-moderna.com, na fax : 01/6412-894 ili podnijeti pisani prigovor osobno u poslovnim prostorijama na adresi Zagreb, Zadarska 80.

Za više informacija možete nam se obratiti na broj telefona 01/6442-302

2. Jamstvo

Za Dormeo madrace vam dajemo osnovno jamstvo na jezgru madraca od 2 godine. Kupnjom odgovarajućih Dormeo podnica možete ostvariti čak 15 godina jamstva..

  • Dormeo Roll up: osnovno i jedinstveno jamstvo 1 godina (bez mogućnosti produžetka jamstva)
  • Dormeo Aloe Vera madraci: do 10 godina uz kupnju odgovarajućih podnica
  • Dormeo Baby Pedic: do 12 godina uz kupnju odgovarajućih podnica
  • Dormeo Carbon: do 10 godina uz kupnju odgovarajućih podnica
  • Dormeo iMemory Silver: do 15 godina uz kupnju odgovarajućih podnica
  • Dormeo Soya, Bamboo: do 15 godina uz kupnju odgovarajućih podnica
  • Octaspring 6000 i 8000: do 20 godina uz kupnju odgovarajućih podnica

3. Dostava

Dostava proizvoda se naplaćuje, s uključenim troškovima pakiranja, pri preuzimanju proizvoda.

Početna cijena poštarine iznosi 20 kuna, a povećava se sukladno težini paketa i načinu otpreme (Hrvatska pošta, kurirska dostava HP ekspres i drugi otpremnici). Zbog nepredvidivih tehničkih problema, rokovi dostave su privremeno produljeni na 20 do 30 dana. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća i zahvaljujemo vam se na razumijevanju.

Naručeni proizvod plaćate prilikom dostave, pri preuzimanju paketa u vašoj lokalnoj pošti ili kreditnom karticom u trenutku zaključenja narudžbe, ovisno o vašem izboru i u dogovoru s agentom koji će vas kontaktirati u vezi potvrde narudžbe.

Rok dostave:

Zbog nepredvidivih tehničkih problema, rokovi dostave su privremeno produljeni na 20 do 30 dana. Intenzivno radimo na otklanjanju poteškoća i zahvaljujemo vam se na razumijevanju.

4. Uvjeti plaćanja

Proizvode možete platiti pouzećem ili kreditnim karticama.

Cijena proizvoda i/ili usluga u koju je uključen iznos PDV-a i trošak poštarine vidljivi su u košarici za kupnju u procesu zaključivanja narudžbe.

Sve ove informacije o vašoj elektronskoj narudžbi primit ćete i elektronskim putem, na elektronsku adresu koju ste naveli u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Ukoliko ne primite ovu obavijest, postoji mogućnost da ste unijeli pogrešnu adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate na: info@topshop.com.hr ili na broj telefona 01/6442-302 kako biste provjerili je li narudžba zaprimljena.

Cijene za nestandardne dimenzije madraca se formiraju prema mjerama dostavljenima od kupca.

5. Načini plaćanja

I. Plaćanje odjednom (pouzećem)

II. Plaćanje na rate

Proizvode na internetskoj stranici moguće je platiti sljedećim kreditnim karticama: American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro, Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke, Visa Inspire i Maestro karticama Privredne banke Zagreb.

Proizvode je moguće kupiti uz plaćanje do 24 rate, minimalni iznos za obročno plaćanje je 200 kn. Kartice kojima je moguće platiti na rate:

  • American Express kreditnom karticom do 24 rate
  • Diners kreditnom karticom do 24 rate
  • MasterCard i Visa Avenue Mall kreditnim karticama Zagrebačke banke do 24 rate
  • Maestro i Visa Inspire karticama PBZ-a do 12 rata

6. Narudžba

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave vrijede u trenutku zaključenja narudžbe. U sve cijene je uračunat PDV. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, odmah će vas obavijestiti prodajni agenti iz pozivnog centra.

7. Postupak kupnje na www.topshop.com.hr

I. Košarica

1. korak: na internetskoj stranici košarice za kupnju su prikazani proizvodi koje ste tijekom pregleda stranice dodavali u košaricu. Ako želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na link (poveznicu) 'Izbaci iz košarice' koja se nalazi desno od proizvoda. Klikom na gumb 'Nastavi do plaćanja' potvrđujete kupnju.

2. korak: kupac zaključuje svoju narudžbu tako da u obrazac na internetskoj stranici unese sve tražene podatke (ime, prezime, adresu, telefonski broj, adresu elektronske pošte). Klikom na gumb 'Nastavi do plaćanja' završavate narudžbu.

3. korak: ako je narudžba uspješno izvršena, kupcu će se na internetskoj strani ispisati tekst 'Hvala na vašoj narudžbi'. Uz to se kupac obavještava da će na adresu elektronske pošte koju je unio u obrazac primiti poruku s detaljima narudžbe.

Ako kupac nakon zaključenja narudžbe želi promijeniti narudžbu ili je otkazati, to može učiniti kad ga za konačno zaključenje narudžbe nazove naš savjetnik iz pozivnog centra ili preko naše elektronske pošte info@topshop.com.hr.

II. Potvrda narudžbe

Nakon slanja narudžbe kupac će na adresu elektronske pošte, koju je unio u obrazac pri ispunjavanju narudžbe, primiti elektronsku poštu s detaljima narudžbe i informacijom da je narudžba poslana i zabilježena.

Elektronskom porukom kupac će biti obaviješten da će za konačnu potvrdu narudžbe i sve dodatne informacije biti uskoro kontaktiran telefonom. Ako kupac neće biti dostupan putem telefona, kontaktirat ćemo ga putem elektronske pošte.

Pri potvrdi narudžbe savjetnik iz pozivnog centra će obavijestiti kupca o očekivanom roku dostave naručenih proizvoda. Ako kupac nakon potvrde narudžbe želi otkazati narudžbu, može to učiniti sve dok proizvodi ne budu poslani i to pozivom na besplatan broj 0800 3660 ili preko elektronske pošte: info@topshop.com.hr.

III. Otprema naručenih proizvoda

Otprema proizvoda bit će izvršena u skladu s dogovorom kupca i prodajnog agenta iz pozivnog centra. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupac će o tome odmah biti obaviješten telefonom ili elektronskom poštom.

8. Reklamacije i informacije

Ako dođe do kvara proizvoda ili ga želite zamijenili za drugi, možete ga poslati poštom na odjel reklamacija na adresu: STUDIO MODERNA-TV PRODAJA (odjel za reklamacije), Ivekovićeva 4, 10000 Zagreb. Proizvod šaljete na vlastiti trošak. Nakon servisa ili zamjene, popravljeni ili novi proizvod poslat ćemo na Vašu kućnu adresu, na naš trošak.

Važna napomena: Ako želite reklamirati, zamijeniti ili vratiti proizvod, uz njega obavezno morate imati račun

Za sve dodatne informacije možete nazvati naš broj reklamacija: 01/6442-302

9. Odustajanje od narudžbe prije preuzimanja

U slučaju odustajanja od narudžbe napravljene na internetskim stranicama topshop.com.hr kontaktirajte nas:
• na besplatan broj telefona: 0800 3660
• na e-mail adresu: info@topshop.com.hr

Ukoliko ste odustali od narudžbe u trenutku u kojem je paket s naručenim proizvodom već poslan, niste ga dužni preuzeti.

10. Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja:

U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje uvećano za propisanu kamatnu stopu.

11. Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja u slučajevima akcije i velike potražnje proizvoda

U slučaju velikih akcija i posebnih ponuda kada je velika potražnja proizvoda, prodavatelj će zbog nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača pismeno obavijestiti kupca o otkazivanju narudžbe i nemogućnosti sklapanja ugovora/konačnog zaključivanja kupnje.
To su slučajevi u kojima je kupac izvršio /predao narudžbu, ali nije izvršio uplatu i nije napravljena potvrda kupovine/sklapanje ugovora od strane prodavatelja, kao i u slučaju kada je kupac odabrao plaćanje karticom (naplata neće biti realizirana s naše strane).

Molimo kupce da o tome vode računa pri naručivanju proizvoda - da potvrda "Vaša narudžba je bila uspješna" znači samo da smo narudžbu uredno zaprimili, ali da time sama kupnja proizvoda/usluge nije konačno zaključena i osigurana isporuka, dok to pozivom naš agent ne potvrdi!